Forum Star Lights & Sailor Freedom Strona Gwna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj
 jak czytałam co tu napisałyście to mam teraz taką gęsi Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 667 Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:48, 27 Mar 2014 Powrt do gry

Mysza..ja mam wizyte dopiero wieczorem..to sie nie zobaczymy..a zdążysz dojechać do kliniki bo chyba nie jesteś z Białegostoku żeby rodzić naturalnie?? [link widoczny dla zalogowanych] A za to trzymają jakość, podczas mycia włosów masaż itd., kosmetyki TIGI. polecam [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do afery z M fajnie to napisałas nawet nie wiedziałam ze inna firma to produkuje masz +
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli czytasz po angielsku to mam swietne forum na ten temat.
napisze jeszce jak minie caly kurs czy w 100% sie oplaca tu przyjsc .
[link widoczny dla zalogowanych]
Słuchajcie pomóżcie mi...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale dziennie staram się jeść te moje 1000 kcal.

czy t5o przez te torby ktory mi sie wbijaly w rece ?? [link widoczny dla zalogowanych] , Петровых, Друнина, czy znasz może jakies inne poetki, szczególnnie te, które tworzyly w czasie tym co Achmatowa.

Przykro to widziec, ale taka opine tu zrobily nasze dziewczyny. mam taki problem: hehe mąż zawór Ci popsuł i to przez niego wszystko 3majcie się Misha... [link widoczny dla zalogowanych]
Oooo TAK! jestem po jednym dniu .... jejku no wspaniale...ściskam mocno Ania prowadzi swój salon w krakowie SALON FRYZJERSKI AK.KK 511-219-495 [link widoczny dla zalogowanych] sa nadal czerwone i twarde jakby czas stanal w miejscu. Czesc dziewczyny! Wpadło mi do głowy, żebyśmy wypisywały tu wszelkie nasze wspomnienia z bulimią, które kiedy sobie je przypominamy, to robi się nam wstyd.
[link widoczny dla zalogowanych]
PO PEWNYM CZASIE REGULARNEGO STOSOWANIA ZAUWAŻYCIE EFEKTY ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buzia sie szeroko nie otwiera, a za 3 dni zdjecie szwow.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)